#CogeLoQueNecesites

Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón, estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 20/05/2020 ]
#CogeLoQueNecesites

Com es pot ajudar a frenar la Covid 19 des de casa? David Candel i Víctor Bujaldón van voler anar més enllà amb la iniciativa de #CompraSolidaria creada en xarxes socials. No solament donen suport a aquesta campanya sinó que han creat una web per a ajudar els que més ho necessiten.

#Comprasolidaria consisteix a deixar articles de primera necessitat al carrer perquè aquelles persones i famílies que ho necessiten puguen agafar-ho.

La iniciativa impulsada pels dos estudiants del Grau d'Informàtica del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València es diu #CogeLoQueNecesites. Han arreplegat aquestes zones i les han incloses en un mapa on qualsevol persona puga accedir a trobar la ubicació i agafar el que necessite.

El propòsit d'aquesta web és ajudar les persones que pitjor estan passant-ho en aquest moment, entre tots podem localitzar totes les caixes que les bones persones del nostre territori van deixant pels carrers perquè la gent que el necessite l'agafe o la gent que vulga aportar deixe el seu granet d'arena com fan Víctor i David amb aquesta web.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.