Biblioteca només per a préstec i devolució

La biblioteca del Campus d'Alcoi de la UPV obrirà només per a préstec i devolució des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.

[ 03/07/2020 ]

Per a realitzar aquestes gestions s'haurà de comptar amb cita prèvia.

Per a realitzar un préstec la/s obra/s hauran d'haver sigut reservades prèviament des de Polibuscador. Una vegada rebut el correu amb la confirmació que l'obra està disponible per a ser arreplegada, acudeix a PoliCita per a concertar el moment de la recollida.

Mentre es romanga en l'edifici s'haurà de portar posada màscara i seguir les instruccions de l'edifici, evitant en la mesura del possible usar ascensor i condícies si no és imprescindible.

Tots els préstecs que teníeu abans del tancament han sigut prorrogats automàticament fins al 30 de setembre, per la qual cosa preguem que només s'use el servei de préstec o devolució si és ESTRICTAMENT NECESSARI.

Per a concertar Cita prèvia:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.