Preinscripció al 100%

Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.

[ 30/07/2020 ]

Les xifres de preinscripció ja s'han donat a conèixer al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). S'ha cobert el 100% de places oferides, és a dir, les 470 places oferides en els 6 graus i els 2 dobles graus.

En tots els graus i dobles graus hi ha llista d'espera, i els estudiants que no han aconseguit plaça no han de desanimar-se ja que el moviment de les llistes poden generar vacants. Antonio Arques, subdirector d'Alumnat i Investigació, indica que "durant un període de temps hi haurà moviment de llistes. En alguns casos la llista d'espera és molt llarga, però en altres casos no ho és tant i els estudiants que no han aconseguit plaça no han de desmoralitzar-se".

Antonio Arques recorda que "aquests són les dades de juliol. Enguany és especial i a causa de la Covid-19 s'ha retardat la PAU i hi ha una altra prova al setembre".

Assenyalar que hi ha un altre període de preinscripció al setembre, del 14 al 21 del citat mes. Des del Campus d'Alcoi de la UPV, estan a la disposició de tots els alumnes i familiars per a informar de cada situació particular i dels possibles dubtes. Els interessats poden posar-se en contacte mitjançant correu electrònic en >informate@epsa.upv.es o en el telèfon i whatsapp 618 608 347.

Estudiants en llista d'espera

Si un estudiant no ha sigut admès en la primera opció de titulació que va sol·licitar, s'adjudicarà directament un número d'ordre en la llista d'espera. Si ha sigut admès en la seua segona o successives opcions i no vol perdre el seu dret, ha de formalitzar la matrícula en els terminis i condicions estipulats. En cas de no fer-ho, s'entendrà que renúncia a la plaça.

Si està en llista d'espera d'un grau, després de l'assignació de places que realitza la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i una vegada s'hagen matriculat els estudiants admesos, la UPV realitzarà, el dia 31 de juliol de 2020, una crida centralitzada als integrants de les seues llistes d'espera per a cobrir les possibles places vacants, si n'hi ha. Als estudiants admesos, se'ls assignarà com a data per a la seua matrícula el pròxim 2 de setembre de 2020.

Als estudiants admesos en la crida del dia 31 de juliol, se'ls enviarà un SMS al seu telèfon mòbil per a comunicar la data i hora de matrícula, així com el seu número PIN per a identificar-se. Després d'aqueixa data, cada centre d'estudi podrà contactar amb l'alumnat interessat a través del telèfon mòbil (generalment trucada telefònica) o del correu electrònic indicat en la preinscripció.

Tots els estudiants citats a matrícula poden consultar online la seua cita.

En cas que encara queden places vacants en alguns graus després d'aquesta crida, cada centre d'estudis contactarà directament amb els estudiants que estiguen en llista d'espera. Una vegada admès des de la llista d'espera, la UPV t'indicarà el dia i l'hora en què has de dur a terme la matrícula.

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.