Els estudiants tornen al campus

Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus. Els estudiants de nou ingrés començaran les seues classes el 29 de setembre, mentre que els dels màsters universitaris començaran el curs el 21 de setembre.

[ 16/09/2020 ]

Els estudiants del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) han començat el curs 2020/2021. Concretament han sigut els alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus. Els estudiants de nou ingrés començaran les seues classes el 29 de setembre, mentre que la Jornada d'Acolliment on s'explicarà el funcionament del campus serà el 28. Els estudiants dels màsters universitaris començaran el curs el 21 de setembre.

El Campus d'Alcoi de la UPV ha realitzat un gran esforç per a oferir docència amb la màxima presencialitat i qualitat possible ateses les condicions sanitàries de cada moment.

El subdirector d'Alumnat i Investigació, Antonio Arques, indica que «maximitzarem la presència al campus per a aquells estudiants que tinguen la necessitat d'assistir des del punt de vista docent. Això significa que s'impartirà de forma presencial la major quantitat de classes que siga possible, però al mateix temps s'intentarà limitar la presència d'alumnes i de personal per a un altre tipus d'activitats».

La majoria d'estudiants de la UPV tenien moltes ganes de tornar. A l'eixida de les seues primeres classes presencials han contat que «estem separats i es nota que hi ha espai. M'he quedat tranquil·la en arribar». Un altre dels estudiants «feia molt de temps que no veia als seus companys» i ha confessat que «estar tant temps a casa li ha cansat».

Segons indica el subdirector, «els estudiants de 3r i 4t de grau estan més habituats al funcionament de la universitat i s'intentarà minimitzar el seu accés a les aules, però això no significa que la docència siga totalment online com va succeir en el curs anterior». Antonio Arques també sosté que «la situació sanitària ens permet, en aquests moments, la interacció entre els estudiants, i entre professor i alumne» per a seguir amb la proximitat que caracteritza al Campus d'Alcoi de la UPV.

Preinscripció en graus

Del 14 al 21 de setembre, els estudiants preuniversitaris podran sol·licitar l'admissió en algun dels graus en els que haja quedat alguna plaça vacant.

Els estudiants que s'examinaren de la PAU extraordinària de setembre coneixeran els resultats el 16 de setembre, a partir de les 17 h. Els dies per a demanar la revissió seran el 17, el 18 i el 21 del mateix mes i les notes definitives es publicaran el 22 de setembre.

Smart Campus Smart Campus
TFG de l'estudiant d'ADE Ainoa Mataix.
Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21 Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21
La investigadora i experta en Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver, ha sigut l'encarregada d'impartir la conferència inaugural.
Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020 Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.
Setmana de la Ciència 2020 Setmana de la Ciència 2020
Les conferències se celebraran del 16 al 20 de novembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus d'Alcoi de la UPV participa en un d'aquests programes.
Càtedra del Sector Tèxtil UPV Càtedra del Sector Tèxtil UPV
El conveni creat pretén millorar la competitivitat i modernitzar les pimes del sector tèxtil.
Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.