Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2

Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.

Ja està en marxa la nova edició dels cursos massius oberts gratuïts de la UPV. Apunta-t'hi i aprèn de la manera més còmoda.

[ 16/09/2020 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, en mode síncron i per mitjà de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següent:

El destinataris són totes aquelles persones que hi estiguen interessades.

Forma d’aprenentatge: amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos: en mode síncron, des del 14 de setembre fins al 9 de novembre.

Continguts dels cursos: cada curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu.

Calendari:

• Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitza els fòrums, des del 14 de setembre fins al 9 de novembre.
  • Curs en mode autònom: en acabar el curs en mode síncron l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

En acabar els cursos, no s’obté cap credencial.

Inscripció en línia

Smart Campus Smart Campus
TFG de l'estudiant d'ADE Ainoa Mataix.
Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21 Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21
La investigadora i experta en Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver, ha sigut l'encarregada d'impartir la conferència inaugural.
Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020 Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.
Setmana de la Ciència 2020 Setmana de la Ciència 2020
Les conferències se celebraran del 16 al 20 de novembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus d'Alcoi de la UPV participa en un d'aquests programes.
Càtedra del Sector Tèxtil UPV Càtedra del Sector Tèxtil UPV
El conveni creat pretén millorar la competitivitat i modernitzar les pimes del sector tèxtil.
Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.