Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA

Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.

[ 17/12/2020 ]

Conclòs el termini de reclamacions a la proclamació provisional de resultats de les eleccions de director o directora de centre, de departament i d’institut universitari d’investigació, s'eleven a definitius els resultats provisionals publicats el dia 19 de novembre de 2020 al no haver?se presentat reclamacions.

Per tant, després d'obtenir el 51,61% del vot ponderat, Pau Bernabeu Soler és nomenat nou director de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA).

Els resultats de les eleccions han sigut:

Pau Bernabeu és doctor enginyer de telecomunicacions per la UPV. Pau Bernabeu Soler (Alcoi, 51 anys) és professor del Departament de Comunicacions de la UPV des de 1993. En l'àmbit de la investigació ha treballat en el desenvolupament de sistemes de control d'incendis en grans àrees, analitzant el comportament de focs captats per sensors infrarojos. És el novè director des de la creació de l'EPSA.

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.