Campus d'Alcoi de la UPV

Praktikum 2014

Campus Praktikum 2014 EPSA per a estudiants de 1er de batxillerat (Modalitat Tecnologia).

[ 15/05/2014 ]

L'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA) de la Universitat Politècnica de València (UPV), organitza el Campus PRAKTIKUM 2014 EPSA.

Aquest Campus està dirigit a l'alumnat de la modalitat de Tecnologia que finalitze 1er de Batxillerat amb un expedient acadèmic global d'excel·lent.

Aquest Campus PRAKTIKUM 2014 EPSA ha de ser entès com un premi als alumnes/as que han destacat pel seu expedient i trajectòria acadèmica en els seus estudis de 1er de Batxillerat, i com un reconeixement per l'esforç, l'interès i la capacitat que hagen demostrat per la Ciència i la Tecnologia. En ell podran desenvolupar les seues vocacions elaborant un projecte amb professors universitaris. La participació en PRAKTIKUM 2014 EPSA és gratuïta.

A través d'aquest programa es vol oferir a l'alumnat seleccionat l'oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar les diferents tasques i projectes que es realitzen en l'àmbit de la titulació de “ENGINYERIA QUÍMICA” oferida per l'EPSA, de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

El programa consisteix que professors de l'EPSA acullen en els seus grups d'investigació, durant una setmana, a un alumne/al fet que finalitze amb èxit 1º de Batxillerat en el present curs, amb la finalitat de que l'alumne/a realitze un projecte en aquest grup.

El nombre de places per a la present convocatòria serà de 16 alumnes. Cada projecte serà realitzat per 1 o 2 alumnes, sent tots els projectes diferents. Comptem amb la participació d'uns 10 professors de la Universitat Politècnica de València per al desenvolupament d'aquesta activitat.

Els projectes es desenvoluparan, amb caràcter general, entre el 23 i el 27 de juny en horari de 9 a 17 h.

Inscripció, terminis i documentació.

Inscripció i sol·licitud de participació: del 20 al 31 de maig de 2014.

Els/Les alumnes i centres docents que desitgen participar en aquesta convocatòria hauran d'aportar la documentació següent, fins al dia 31 de maig de 2014, a l'e-mail praktikum@epsa.upv.es:

La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Focus Pime i Empreniment Focus Pime i Empreniment
Experiències empresarials d'èxit en el territori.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV, entre les 250 universitats amb major índex ocupabilitat de tot el món.