VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen la vuitena edició del concurs. El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.

[ 03/02/2021 ]

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen l'octava edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien:

• Batxillerat de Ciències Socials.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, comptaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Ajuntament d'Alcoi.

El termini de presentació per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 19 de febrer de 2021 a les 24h. El 26 de març de 2021 a les 12.00 h hi haurà una Conferència **DIFUTEC (**DifusiónTecnológica) via **TEAMS on es donarà a conèixer els projectes finalistes i guanyadors.

Es realitzarà un acte presencial si la situació sanitària ho permet per a lliurar els premis sobre el 22 d'abril de 2021 a les 18 h. en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi.

Dia Internacional de la Dona Dia Internacional de la Dona
La UPV commemora el 8M amb diverses activitats reivindicatives als tres campus.
VI Concurs de Videojocs VI Concurs de Videojocs
Els guanyadores foren el CIP FP Batoi i l'IES Matemàtic Vicent Caselles Costa.
Per a fabricar productes covid Per a fabricar productes covid
Investigadors del campus d'Alcoi ajuden empreses i pimes.
Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
QS World University Rankings QS World University Rankings
La UPV és la millor universitat espanyola per a estudiar Agricultura i Ciències Forestals.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.