Premis Fundació BBVA

Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya. Convocatòria 2021.

[ 23/12/2020 ]

La Societat Científica Informàtica d'Espanya (SCIE) i la Fundació BBVA anuncien la cinquena edició de els "Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA", que estarà integrada per dues modalitats de premis de periodicitat anual i àmbit estatal.

Modalitat de Premis Nacionals d'Informàtica

Està dirigida a reconèixer la labor d'investigadors i entitats públiques i privades que han dedicat la seua carrera professional i el seu esforç a l'estudi, enfortiment i divulgació en l'àrea de la Informàtica.

Es convoquen quatre categories de premis:

• Premi José García Santesmases
  • Premi Aritmel
  • Premi Ramón Llull
  • Premi Ángela Ruiz Robles

Modalitat Joves Investigadors Informàtics

Està destinada a premiar la creativitat, originalitat i excel·lència en els primers anys de la professió i pretén servir d'estímul perquè continuen amb la seua labor investigadora. En aquesta modalitat es concedirà un màxim de sis premis, cadascun amb la dotació bruta de 5.000 euros.

La documentació necessària per a concórrer a aquests premis, en qualsevol de les seues modalitats, haurà de ser enviada en format digital a l'adreça electrònica premios-informatica@fbbva.es fins les 14 hores (hora peninsular) del 1 de març de 2021.

Dia Internacional de la Dona Dia Internacional de la Dona
La UPV commemora el 8M amb diverses activitats reivindicatives als tres campus.
VI Concurs de Videojocs VI Concurs de Videojocs
Els guanyadores foren el CIP FP Batoi i l'IES Matemàtic Vicent Caselles Costa.
Per a fabricar productes covid Per a fabricar productes covid
Investigadors del campus d'Alcoi ajuden empreses i pimes.
Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
QS World University Rankings QS World University Rankings
La UPV és la millor universitat espanyola per a estudiar Agricultura i Ciències Forestals.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.