IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 12/01/2021 ]

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València convoca per al present curs acadèmic 2020-2021 la quarta edició del concurs “ideaT-kids UPV Campus d´Alcoi” per als alumnes de centres educatius que estudien 5è o 6è curs d'Educació Primària.

Assenyalar que en aquesta edició les idees de negoci han de tenir un caràcter d'emprenedoria social i estar en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible que planteja l'Agenda 2030.

DATES IMPORTANTS

25 de gener de 2021 a les 16:00h. Taller ONLINE: EMPRENEDORIA SOCIAL, ODS I OPORTUNITATS POST-COVID via zoom.

En aquest taller se'ls explicarà als professors el desenvolupament del concurs i el funcionament de la present edició adaptada a la situació de pandèmia actual. L'objecte del concurs és que els alumnes realitzen una proposta d'emprenedoria social en línia amb els ODS. També es tindran en compte per part del tribunal de valoració aquelles idees de negoci susceptibles d'aplicació a partir de la situació sanitària actual.

Fins al 14 de maig es podran presentar els projectes per cada centre participant. Cada centre podrà presentar tants projectes com aules inscriga a la present edició (una idea de negoci per aula inscrita).

Cada centre haurà de remetre:

• Fitxa emplenada amb nom integrants de cada projecte (mínim 2 i màxim 4 integrants), professor responsable, títol del projecte i proposta de valor d'aquest.
  • Lienzo Business Model Canvas de cada projecte.
  • Vídeo de 5 minuts de cada proposta plantejada pel centre educatiu i, un altre vídeo d'1 minut d'aquestes idees de negoci. El primer és per a la valoració en off-line de cada idea presentada per part del tribunal de valoració i els vídeos de duració d'1 minut serviran per a divulgació de les idees presentades als diferents centres formatius participants i com a resum de l'acte on-line de lliurament de premis.

El 21 de maig tindrà lloc la presentació de projectes davant comitè de valoració via zoom. En la present edició i com a conseqüència de la situació sanitària actual el comitè de valoració es reunirà de forma online via zoom.

I, finalment, el 4 de juny se celebrarà el lliurament de premis via zoom. En aquest acte online via zoom podran connectar-se cadascun dels centres escolars participants des de les seues aules magnes o salons de graus amb la finalitat d'assistir al lliurament de premis i veure quins centres formatius han resultat finalment guanyadors. Es comunicarà l'hora de l'esdeveniment a tots els centres participants amb la deguda antelació perquè puguen organitzar-se. Si la situació sanitària ho permet es realitzarà un acte físic de lliurament de premis als centres guanyadors amb posterioritat a aquesta data.

Dia Internacional de la Dona Dia Internacional de la Dona
La UPV commemora el 8M amb diverses activitats reivindicatives als tres campus.
VI Concurs de Videojocs VI Concurs de Videojocs
Els guanyadores foren el CIP FP Batoi i l'IES Matemàtic Vicent Caselles Costa.
Per a fabricar productes covid Per a fabricar productes covid
Investigadors del campus d'Alcoi ajuden empreses i pimes.
Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
QS World University Rankings QS World University Rankings
La UPV és la millor universitat espanyola per a estudiar Agricultura i Ciències Forestals.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.