Gala de graduació 2021

[ 26/07/2021 ]

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat l'Acte de Graduació dels estudiants que finalitzen els seus estudis l'any 2021. El Pavelló Mutualidad de Levante del Poliesportiu Francisco Laporta ha acollit l'acte presidit pel Sr. Vicerector de Professorat i Ordenació Acadèmica de la UPV, Juan Carlos Cano Escribá.

Uns 200 estudiants del campus alcoià s'han graduat en aquest esdeveniment, on també han pogut accedir acompanyants. L'acte s'ha organitzat complint amb totes les mesures higièniques i sanitàries marcades per la Covid-19. La gala s'ha pogut seguir en directe a través del canal de youtube del Campus d'Alcoi de la UPV.

En el solemne acte, a més Sr. Juan Carlos Cano, també han participat l'Il·lm. Sr. Alcalde President de la Ciutat d'Alcoi, Sr. Antonio Francés Pérez; el Sr. Director de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, D. Pau Bernabeu Soler; el Padrí dels graduats i graduades 2021, Sr. Antonio Arques; el Sr. Secretari de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, Sr. Vicente Díez; el Sr. Representant del Col·legi d'Economistes d'Alacant, D. Alfonso Gosálbez; i el Sr. Representant del Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant, Sr. Andrés Fuster Selva.

A més també han sigut protagonistas de l'esdeveniment Sr. Miguel Jorge Reig, cap d’Estudis; els estudiants Sra. Inés Martínez i el Sr. Edgar J. Hernáez; al costat de la secretària de Delegació d'Alumnes de l’EPSA, Sra. Ángela García.

Sr. Pau Bernabeu Soler ha indicat que “ens obligueu a ser millors i a no oblidar que estemací per a ajudar-vos. La universitat sempre ha d'estar al costat de l'estudiantat”. El director també ha destacat que “en molt poc temps ens hem adaptat a la docència en línia i junts hem sigut capaços de completar una generació universitària amb la Covid-19 i esperem que siga l'última. Confiem que tot el que hem aprés ens servisca per al futur”.

Per part seua, Sr. Juan Carlos Cano ha afirmat que “la UPV conjuga exigència i reconeixement. Aquesta exigència és la que ha portat la universitat a ser la primera politècnica d'Espanya, segons el Rànquing de Xangai i vosaltres formeu ja part d'ella”. El vicerector ha reconegut “l'excel·lent labor de tots els professors que han aconseguit polir a prometedors estudiants en brillants professionals”.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.