Escola a la neu

Termini d'inscripció del 3 al 10 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2004 i el 2012.

[ 02/12/2021 ]
Escola a la neu

L'Escola a la Neu 2021 està dirigida a tots els menors nascuts entre 2004 i 2012, tots dos inclusivament.

L'activitat es realitzarà entre el 26 i el 30 de desembre de 2021. L'eixida serà el dia 26 de desembre a les 9.00 hores des de la Universitat Politècnica de València (Campus de Vera).

La preinscripció inscripció inscripció es realitzarà del 3 al 10 de desembre mitjançant una aplicació informàtica accessible des de la intranet per als membres de la UPV i des de la web per al públic en general (www.upv.es/eestiu). Durant aquests dies, es podrà realitzar la preinscripció personalment en els despatxos de l'Escola d’Estiu a València i Alcoi i en el Servei d'Esports a Gandia d'11.00 a 13.00 hores.

L'Escola a la Neu ofereix:

• 4 dies d'esquí.
  • Classes d'iniciació i perfeccionament amb monitors titulats.
  • Material d'esquí.
  • Allotjament i pensió completa.
  • Menjar en pistes.
  • Equip de monitors d'animació tot el dia.

Recaptació del Concert Solidari a ‘Coratge’ Recaptació del Concert Solidari a ‘Coratge’
El Campus d’Alcoi de la UPV ha lliurat la recaptació del concert solidari de Nadal a l’Associació ‘Coratge’.
UI GreenMetric World University Rankings 2021 UI GreenMetric World University Rankings 2021
La UPV se situa entre les 200 universitats del món més compromeses amb el medi ambient.
Inaugurat el 20é curs de la Universitat Sènior Inaugurat el 20é curs de la Universitat Sènior
Virgili Colomina ha impartit la conferència inaugural ‘Orígens del cinema. Primeres projeccions a Alcoi’.
‘Másterchef’ en el MUIOL ‘Másterchef’ en el MUIOL
Els alumnes del MUIOL han participat en un particular ‘Masterchef’.
Disseny tèxtil que facilita la vida Disseny tèxtil que facilita la vida
L'estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV és la creadora del projecte.
IX ideaT UPV Campus d'Alcoi- Àgora emprenedors IX ideaT UPV Campus d'Alcoi- Àgora emprenedors
El certamen està organitzat pel Campus d'Alcoi de la UPV, a través d'IDEES UPV, i l'Ajuntament d'Alcoi.
Cursos Universitat Sènior 2021/22 Cursos Universitat Sènior 2021/22
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2021/2022.