Premis Emprenedors 2014

Ja es coneixen els Premis Emprenedors 2014 de la Mancomunitat.

Ja es coneixen els Premis del III Concurs Emprenedors de la Mancomunitat de l'Alcoia i el Comtat .

[ 15/01/2015 ]

El 14 de gener es va fer públic el resultat de la valoració del jurat format per:

• La Sra. Aurelia Aránega García, Tècnica de Creació d'empreses i Agència de Col·locació de la Càmera Oficial de Comerç i Indústria d'Alcoi.
  • La Sra. Lucia Pérez Blanco, Tècnic de l'Institut IDEES del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.
  • D. Jordi Tormo i Santonja, Tècnic de Cooperació i Consolidació del Centre Europeu d'empreses Innovadores d'Alcoi.
  • La Sra. Magui Candela Sánchez i D. Diego Ortiz Cabanes, Agents d'Ocupació i Desenvolupament Local de l'Ajuntament d'Alcoi.
  • D. Rafael Ríos Valverde, Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Banyeres de Mariola.
  • La Sra. Isabel Sancho Carbonell, Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Cocentaina.
  • D. Manolo Moll Torregrosa, Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Banyeres de Muro.
  • L Sra. Lucía Albero Botella, Gerent de la Mancomunitat de Municipis de l’Alcoià i el Comtat

El Jurado va proposar a la Presidència de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat l'adjudicació dels següents premis a les persones que s'indiquen a continuació en cadascuna de les modalitats, categories i subcategories que s'especifiquen:

• Categoria PREMI EMPRESES EMPRENEDORES

1. Millor empresa, independentment del sector d'activitat
  • 1er PREMI consistent en 1.300 € i Diploma, a la candidatura presentada per Francisco Polo Estepa (OTUS), en nom i representació propia amb NIF 48.536.327-W.
  • 2on PREMI consistent en 1.000 € i Diploma, a la candidatura presentada per María José Miralles Bonet (Tot Turbans), en nom i representació propia amb NIF 21.637.938-K.
2. Millor empresa dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari
  • 1er PREMI consistent en 1.000 € i Diploma, a la candidatura presentada per Carolina Torregrosa Nadal (Jardines Carola), en nom i representació propia amb NIF 21.687.633-J.
3. Millor empresa sostenible, independentment del sector d'activitat
  • 1er PREMI consistent en 1.000 € i Diploma, a la candidatura presentada per Iñaki Asensio Calatayud, amb NIF 21.684.938-D, membre de Picycle CB amb CIF E-54.781.638.

• Categoria PREMIE PROJECTES EMPRESARIALS EMPRENEDORS

1. Millor projecte empresarial, independentment del sector d'activitat
  • 1er PREMI de 1.000€ y DIPLOMA a la candidatura presentada per Ana María Sanz Llorens (Trazable), en nom i representació propia amb NIF 21.663.071-S.
  • 2on PREMI de 500 € y DIPLOMA a la candidatura presentada per José Vicent Vañó Navarro (JV Composites), en nom i representació propia amb NIF 21.690.758-X.
2. Millor projecte empresarial dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari
  • 1er PREMI de 500 € i DIPLOMA a la candidatura presentada per Cristina Vicens Francés, en nom i representació propia amb NIF 21.651.352-A.
3. Millor projecte empresarial sostenible, independentment del sector d'activitat
  • 1er PREMI de 500 € i DIPLOMA a la candidatura presentada per Adrià Cano López (La Serrella), en nom i representació propia amb NIF 21.691.636-Z.

• PREMI “EMPRENDEAVENTURA” A la INICIATIVA I INNOVACIÓ

1. Participació més destacada en el programa “Emprendeaventura”
  • PREMI de 200 € a la candidatura presentada per Javier Expósito Álvarez (Pymexporto), en nom i representació propia amb NIF 21.692.967-B.

Més informació

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.