Inauguració Espai ideo START UPV a l'Olleria

Situat en el carrer Joan XXIII 25, obert de 9 a 21h.

[ 25/02/2015 ]
Moment de la inauguració

Dinamitzar, informar, orientar i assessorar en el procés de creació de noves empreses. Amb aquests objectius s'ha creat un nou espai START UPV a l'Olleria, seu universitària del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

L’Espai Ideo, Iniciativa per al Desenvolupament Econòmic de l'Olleria, compta amb dues parts. Una d'elles, la de coworking, permet a professionals independents de diferents sectors compartir un mateix espai de treball, on es fomenta la col·laboració en un entorn social real. D'altra banda, el Viver/Llançadora d'empreses permet implantar físicament la pròpia empresa.

Dins d'aquest espai, l'Institut IDEES de la UPV realitza una completa programació d'activitats orientades als emprenedors i formació empresarial. L’Espai Ideo de l'Olleria està situat en el carrer Joan XXIII, núm. 25, i està obert en horari de 9 a 21h.

Mira l'acte d'inauguració en el següent vídeo:

Més informació

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!