Inauguració Espai ideo START UPV a l'Olleria

Situat en el carrer Joan XXIII 25, obert de 9 a 21h.

[ 25/02/2015 ]
Moment de la inauguració

Dinamitzar, informar, orientar i assessorar en el procés de creació de noves empreses. Amb aquests objectius s'ha creat un nou espai START UPV a l'Olleria, seu universitària del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

L’Espai Ideo, Iniciativa per al Desenvolupament Econòmic de l'Olleria, compta amb dues parts. Una d'elles, la de coworking, permet a professionals independents de diferents sectors compartir un mateix espai de treball, on es fomenta la col·laboració en un entorn social real. D'altra banda, el Viver/Llançadora d'empreses permet implantar físicament la pròpia empresa.

Dins d'aquest espai, l'Institut IDEES de la UPV realitza una completa programació d'activitats orientades als emprenedors i formació empresarial. L’Espai Ideo de l'Olleria està situat en el carrer Joan XXIII, núm. 25, i està obert en horari de 9 a 21h.

Mira l'acte d'inauguració en el següent vídeo:

Més informació

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.