Campus d'Alcoi de la UPV

Inauguració Espai ideo START UPV a l'Olleria

Situat en el carrer Joan XXIII 25, obert de 9 a 21h.

[ 25/02/2015 ]
Moment de la inauguració

Dinamitzar, informar, orientar i assessorar en el procés de creació de noves empreses. Amb aquests objectius s'ha creat un nou espai START UPV a l'Olleria, seu universitària del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

L’Espai Ideo, Iniciativa per al Desenvolupament Econòmic de l'Olleria, compta amb dues parts. Una d'elles, la de coworking, permet a professionals independents de diferents sectors compartir un mateix espai de treball, on es fomenta la col·laboració en un entorn social real. D'altra banda, el Viver/Llançadora d'empreses permet implantar físicament la pròpia empresa.

Dins d'aquest espai, l'Institut IDEES de la UPV realitza una completa programació d'activitats orientades als emprenedors i formació empresarial. L’Espai Ideo de l'Olleria està situat en el carrer Joan XXIII, núm. 25, i està obert en horari de 9 a 21h.

Mira l'acte d'inauguració en el següent vídeo:

Més informació

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.