Inauguració Espai ideo START UPV a l'Olleria

Situat en el carrer Joan XXIII 25, obert de 9 a 21h.

[ 25/02/2015 ]
Moment de la inauguració

Dinamitzar, informar, orientar i assessorar en el procés de creació de noves empreses. Amb aquests objectius s'ha creat un nou espai START UPV a l'Olleria, seu universitària del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

L’Espai Ideo, Iniciativa per al Desenvolupament Econòmic de l'Olleria, compta amb dues parts. Una d'elles, la de coworking, permet a professionals independents de diferents sectors compartir un mateix espai de treball, on es fomenta la col·laboració en un entorn social real. D'altra banda, el Viver/Llançadora d'empreses permet implantar físicament la pròpia empresa.

Dins d'aquest espai, l'Institut IDEES de la UPV realitza una completa programació d'activitats orientades als emprenedors i formació empresarial. L’Espai Ideo de l'Olleria està situat en el carrer Joan XXIII, núm. 25, i està obert en horari de 9 a 21h.

Mira l'acte d'inauguració en el següent vídeo:

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.