Inauguració Espai ideo START UPV a l'Olleria

Situat en el carrer Joan XXIII 25, obert de 9 a 21h.

[ 25/02/2015 ]
Moment de la inauguració

Dinamitzar, informar, orientar i assessorar en el procés de creació de noves empreses. Amb aquests objectius s'ha creat un nou espai START UPV a l'Olleria, seu universitària del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

L’Espai Ideo, Iniciativa per al Desenvolupament Econòmic de l'Olleria, compta amb dues parts. Una d'elles, la de coworking, permet a professionals independents de diferents sectors compartir un mateix espai de treball, on es fomenta la col·laboració en un entorn social real. D'altra banda, el Viver/Llançadora d'empreses permet implantar físicament la pròpia empresa.

Dins d'aquest espai, l'Institut IDEES de la UPV realitza una completa programació d'activitats orientades als emprenedors i formació empresarial. L’Espai Ideo de l'Olleria està situat en el carrer Joan XXIII, núm. 25, i està obert en horari de 9 a 21h.

Mira l'acte d'inauguració en el següent vídeo:

Més informació

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.