LXVI Jornada DIFUTEC

Jornada de promoció econòmica amb la Mancomunitat.

Jornada de promoció econòmica amb la Mancomunitat: Emprenent en el sector agrari.

[ 28/04/2015 ]

El pròxim 5 de maig en horari de 09:30 a 14:00 hores, es durà a terme la LXVI Jornada DIFUTEC: JORNADA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA AMB LA MANC: EMPRENENT EN EL SECTOR AGRARI, organitzada per la Mancomunitat, pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de Valencia i per l'Institut Ideas de la UPV, i que tindrà lloc al Centre Social Real Blanc de Cocentaina, ubicat en la Avinguda Real Blanc, 1, d'esta localitat.

L'èxode rural que va viure la nostra societat a partir de la segona mitat del segle XX forma part de la nostra història recent, però actualment la crisi econòmica està provocant un moviment contrari en què la gent torna al camp buscant una eixida professional. És un fet que L'Alcoià i el Comtat compta amb una gran quantitat de recursos territorials únics i autòctons i la seua posada en valor podria generar riquesa i ocupació. En este jornada es pretén transmetre a tots els assistents que el nostre territori no és mort i que hi ha oportunitats de negoci que es poden dur a terme.

Comptarem amb la presència d'una gran varietat de ponents del món acadèmic, professional, d'associacions, cooperatives, etc...que ens exposaran els projectes que estan duent a terme i les possibles estratègies de futur per a la posada en valor del nostre territori.

Es presentaràn projectes de dinamització rural per al nostre territorio i es parlarà de les ajudes i subvencions a l'emprendiment rural.

També comptarem amb una taula redona en la que tindrém sis casos d'èxit de les nostres comarques en els diferents subsectors d'activitat dins del món agrari.

Finalment s'exposarà l'experiència del Consell Agrari de Muro que s'està reactivant des de fa uns mesos i que podría servir com model per a un futur òrgan de participació a nivell comarcal per a defensa dels interessos del sector agrari en les nostres comarques.

La inscripció es gratuïta. S'expedirà certificat del Centre de Formació Permanent de la UPV als inscrits en la jornada.

Els interessats a acudir poden inscriure's directament a l'enllaç que apareix en la página web de la Mancomunitat: www.lamancomunitat.org.

Més informació:

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.