LXVI Jornada DIFUTEC

Jornada de promoció econòmica amb la Mancomunitat.

Jornada de promoció econòmica amb la Mancomunitat: Emprenent en el sector agrari.

[ 28/04/2015 ]

El pròxim 5 de maig en horari de 09:30 a 14:00 hores, es durà a terme la LXVI Jornada DIFUTEC: JORNADA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA AMB LA MANC: EMPRENENT EN EL SECTOR AGRARI, organitzada per la Mancomunitat, pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de Valencia i per l'Institut Ideas de la UPV, i que tindrà lloc al Centre Social Real Blanc de Cocentaina, ubicat en la Avinguda Real Blanc, 1, d'esta localitat.

L'èxode rural que va viure la nostra societat a partir de la segona mitat del segle XX forma part de la nostra història recent, però actualment la crisi econòmica està provocant un moviment contrari en què la gent torna al camp buscant una eixida professional. És un fet que L'Alcoià i el Comtat compta amb una gran quantitat de recursos territorials únics i autòctons i la seua posada en valor podria generar riquesa i ocupació. En este jornada es pretén transmetre a tots els assistents que el nostre territori no és mort i que hi ha oportunitats de negoci que es poden dur a terme.

Comptarem amb la presència d'una gran varietat de ponents del món acadèmic, professional, d'associacions, cooperatives, etc...que ens exposaran els projectes que estan duent a terme i les possibles estratègies de futur per a la posada en valor del nostre territori.

Es presentaràn projectes de dinamització rural per al nostre territorio i es parlarà de les ajudes i subvencions a l'emprendiment rural.

També comptarem amb una taula redona en la que tindrém sis casos d'èxit de les nostres comarques en els diferents subsectors d'activitat dins del món agrari.

Finalment s'exposarà l'experiència del Consell Agrari de Muro que s'està reactivant des de fa uns mesos i que podría servir com model per a un futur òrgan de participació a nivell comarcal per a defensa dels interessos del sector agrari en les nostres comarques.

La inscripció es gratuïta. S'expedirà certificat del Centre de Formació Permanent de la UPV als inscrits en la jornada.

Els interessats a acudir poden inscriure's directament a l'enllaç que apareix en la página web de la Mancomunitat: www.lamancomunitat.org.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.