Visita institucional de l'Alcalde de Mutxamel al Campus

Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura.

Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura, han visitat aquest matí el Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 23/07/2015 ]

Durant el matí del dijous 23 de juliol, van visitar el Campus d’Alcoi de la UPV, Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura del municipi de L'Alacantí. Han sigut rebuts per Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i per Pablo Díaz García, Sotsdirector de l'àrea de Relacions amb l'Entorn.

La visita, està enclavada dins dels contactes que s'estan duent a terme per a la implantació de la futura Seu Universitària del Campus d’Alcoi d'UPV a Mutxamel i que donarà cobertura a tota la comarca de L'Alacantí.

Una vegada realitzat el recorregut per les instal·lacions del campus, s'ha mantingut una reunió per a tractar entre uns altres, el contingut del Conveni Marque de Col·laboració Interinstitucional que signaran ambdues entitats aprofitant la inauguració, previsiblement a l'octubre, de la nova Seu Universitària, també s'han abordat temes relatius als continguts amb que Universitat Politècnica de València dotarà a la seu i l'evolució de les reunions tècniques que en paral·lel se celebren entre representants d'ambdues institucions amb la finalitat d'elaborar un calendari d'activitats per a l'últim trimestre d'enguany.

Cal ressenyar la importància que des de l'adreça Campus d’Alcoi, se li dóna a la implantació de les noves Seus Universitàries, com a element primordial per a poder arribar a transmetre nostre saber fer a la societat que ens envolta.

Amb la inauguració de la Seu Universitària a Mutxamel, el Campus d’Alcoi de la UPV, aconsegueix estar present en una zona geogràfica estratègica de la província d'Alacant i que al costat de les seus de Bocairent, Banyeres de Mariola, la itinerant de la Mancomunitat de L'Alcoià i el Comtat i la de L'Olleria i la Vall d'Albaida, conformen un mapa de presència important. Actualment, també s'estan duent a terme converses amb l'Ajuntament de Villena, la qual cosa donaria presència en l'Alt i Mitjà Vinalopó.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.