Visita institucional de l'Alcalde de Mutxamel al Campus

Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura.

Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura, han visitat aquest matí el Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 23/07/2015 ]

Durant el matí del dijous 23 de juliol, van visitar el Campus d’Alcoi de la UPV, Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura del municipi de L'Alacantí. Han sigut rebuts per Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i per Pablo Díaz García, Sotsdirector de l'àrea de Relacions amb l'Entorn.

La visita, està enclavada dins dels contactes que s'estan duent a terme per a la implantació de la futura Seu Universitària del Campus d’Alcoi d'UPV a Mutxamel i que donarà cobertura a tota la comarca de L'Alacantí.

Una vegada realitzat el recorregut per les instal·lacions del campus, s'ha mantingut una reunió per a tractar entre uns altres, el contingut del Conveni Marque de Col·laboració Interinstitucional que signaran ambdues entitats aprofitant la inauguració, previsiblement a l'octubre, de la nova Seu Universitària, també s'han abordat temes relatius als continguts amb que Universitat Politècnica de València dotarà a la seu i l'evolució de les reunions tècniques que en paral·lel se celebren entre representants d'ambdues institucions amb la finalitat d'elaborar un calendari d'activitats per a l'últim trimestre d'enguany.

Cal ressenyar la importància que des de l'adreça Campus d’Alcoi, se li dóna a la implantació de les noves Seus Universitàries, com a element primordial per a poder arribar a transmetre nostre saber fer a la societat que ens envolta.

Amb la inauguració de la Seu Universitària a Mutxamel, el Campus d’Alcoi de la UPV, aconsegueix estar present en una zona geogràfica estratègica de la província d'Alacant i que al costat de les seus de Bocairent, Banyeres de Mariola, la itinerant de la Mancomunitat de L'Alcoià i el Comtat i la de L'Olleria i la Vall d'Albaida, conformen un mapa de presència important. Actualment, també s'estan duent a terme converses amb l'Ajuntament de Villena, la qual cosa donaria presència en l'Alt i Mitjà Vinalopó.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.