Campus d'Alcoi de la UPV

Visita institucional de l'Alcalde de Mutxamel al Campus

Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura.

Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura, han visitat aquest matí el Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 23/07/2015 ]

Durant el matí del dijous 23 de juliol, van visitar el Campus d’Alcoi de la UPV, Sebastián Cañadas, Alcalde de Mutxamel i Rafael García, Regidor d'Educació i Cultura del municipi de L'Alacantí. Han sigut rebuts per Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i per Pablo Díaz García, Sotsdirector de l'àrea de Relacions amb l'Entorn.

La visita, està enclavada dins dels contactes que s'estan duent a terme per a la implantació de la futura Seu Universitària del Campus d’Alcoi d'UPV a Mutxamel i que donarà cobertura a tota la comarca de L'Alacantí.

Una vegada realitzat el recorregut per les instal·lacions del campus, s'ha mantingut una reunió per a tractar entre uns altres, el contingut del Conveni Marque de Col·laboració Interinstitucional que signaran ambdues entitats aprofitant la inauguració, previsiblement a l'octubre, de la nova Seu Universitària, també s'han abordat temes relatius als continguts amb que Universitat Politècnica de València dotarà a la seu i l'evolució de les reunions tècniques que en paral·lel se celebren entre representants d'ambdues institucions amb la finalitat d'elaborar un calendari d'activitats per a l'últim trimestre d'enguany.

Cal ressenyar la importància que des de l'adreça Campus d’Alcoi, se li dóna a la implantació de les noves Seus Universitàries, com a element primordial per a poder arribar a transmetre nostre saber fer a la societat que ens envolta.

Amb la inauguració de la Seu Universitària a Mutxamel, el Campus d’Alcoi de la UPV, aconsegueix estar present en una zona geogràfica estratègica de la província d'Alacant i que al costat de les seus de Bocairent, Banyeres de Mariola, la itinerant de la Mancomunitat de L'Alcoià i el Comtat i la de L'Olleria i la Vall d'Albaida, conformen un mapa de presència important. Actualment, també s'estan duent a terme converses amb l'Ajuntament de Villena, la qual cosa donaria presència en l'Alt i Mitjà Vinalopó.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.