IV Concurs Emprenedors

De la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat

IV concurs Emprenedors de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015.

[ 11/11/2015 ]

El passat 4 de novembre es publicaren al Boletí Oficial de la Província d'Alacant, les Bases de la convocatòria del IV Concurso d'Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015, amb la voluntad de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al nostre territori.

Amb aquesta finalitat, un any més, comptem amb el suport i col·laboració de la Càmera de Comerç d'Alcoi, l'Institut IDEAS, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'Empreses Innovadores d'Alcoi (CEEI) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat, totes elles compromeses amb l'Empreniment.

L'objectiu d'aquest concurs és premiar a empreses, projectes i iniciatives empresarials viables amb potencial generador d'ocupació així com els valors mediambientals i agroalimentaris d'aquests, potenciant el desenvolupament socioeconòmic de les comarques de l’Alcoià i El Comtat.

La dotació econòmica del concurs serà de 7.000 € a repartir en diferents modalitats i categories o subcategories:

Premi Empreses Emprenedores:
  • Millor empresa, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor empresa dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor empresa sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi Projecte Empresarial Emprenedor:
  • Millor projecte empresarial, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor projecte empresarial dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor projecte empresarial sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi “Emprenaventura” a la iniciativa i innovació.

Les sol·licituds poden presentar-se fins el proper divendres 27 de novembre de 2015 al Registre General de la Mancomunitat, sit al carrer Sant Mateu 3, així como al Registre General de qualsevol dels municipis conformants de la mateixa o canalitzar-se mitjançant les diferents institucions u organismes que actuen com a entitats col·laboradores, tal com s'estableix a les pròpies bases.

Es preveu l'avaluació de les sol·licituds presentades i proposta dels premiats per a mitjanss del mes de desembre.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.