IV Concurs Emprenedors

De la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat

IV concurs Emprenedors de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015.

[ 11/11/2015 ]

El passat 4 de novembre es publicaren al Boletí Oficial de la Província d'Alacant, les Bases de la convocatòria del IV Concurso d'Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015, amb la voluntad de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al nostre territori.

Amb aquesta finalitat, un any més, comptem amb el suport i col·laboració de la Càmera de Comerç d'Alcoi, l'Institut IDEAS, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'Empreses Innovadores d'Alcoi (CEEI) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat, totes elles compromeses amb l'Empreniment.

L'objectiu d'aquest concurs és premiar a empreses, projectes i iniciatives empresarials viables amb potencial generador d'ocupació així com els valors mediambientals i agroalimentaris d'aquests, potenciant el desenvolupament socioeconòmic de les comarques de l’Alcoià i El Comtat.

La dotació econòmica del concurs serà de 7.000 € a repartir en diferents modalitats i categories o subcategories:

Premi Empreses Emprenedores:
  • Millor empresa, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor empresa dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor empresa sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi Projecte Empresarial Emprenedor:
  • Millor projecte empresarial, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor projecte empresarial dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor projecte empresarial sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi “Emprenaventura” a la iniciativa i innovació.

Les sol·licituds poden presentar-se fins el proper divendres 27 de novembre de 2015 al Registre General de la Mancomunitat, sit al carrer Sant Mateu 3, així como al Registre General de qualsevol dels municipis conformants de la mateixa o canalitzar-se mitjançant les diferents institucions u organismes que actuen com a entitats col·laboradores, tal com s'estableix a les pròpies bases.

Es preveu l'avaluació de les sol·licituds presentades i proposta dels premiats per a mitjanss del mes de desembre.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.