IV Concurs Emprenedors

De la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat

IV concurs Emprenedors de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015.

[ 11/11/2015 ]

El passat 4 de novembre es publicaren al Boletí Oficial de la Província d'Alacant, les Bases de la convocatòria del IV Concurso d'Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015, amb la voluntad de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al nostre territori.

Amb aquesta finalitat, un any més, comptem amb el suport i col·laboració de la Càmera de Comerç d'Alcoi, l'Institut IDEAS, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'Empreses Innovadores d'Alcoi (CEEI) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat, totes elles compromeses amb l'Empreniment.

L'objectiu d'aquest concurs és premiar a empreses, projectes i iniciatives empresarials viables amb potencial generador d'ocupació així com els valors mediambientals i agroalimentaris d'aquests, potenciant el desenvolupament socioeconòmic de les comarques de l’Alcoià i El Comtat.

La dotació econòmica del concurs serà de 7.000 € a repartir en diferents modalitats i categories o subcategories:

Premi Empreses Emprenedores:
  • Millor empresa, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor empresa dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor empresa sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi Projecte Empresarial Emprenedor:
  • Millor projecte empresarial, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor projecte empresarial dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor projecte empresarial sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi “Emprenaventura” a la iniciativa i innovació.

Les sol·licituds poden presentar-se fins el proper divendres 27 de novembre de 2015 al Registre General de la Mancomunitat, sit al carrer Sant Mateu 3, així como al Registre General de qualsevol dels municipis conformants de la mateixa o canalitzar-se mitjançant les diferents institucions u organismes que actuen com a entitats col·laboradores, tal com s'estableix a les pròpies bases.

Es preveu l'avaluació de les sol·licituds presentades i proposta dels premiats per a mitjanss del mes de desembre.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.