IV Concurs Emprenedors

De la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat

IV concurs Emprenedors de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015.

[ 11/11/2015 ]

El passat 4 de novembre es publicaren al Boletí Oficial de la Província d'Alacant, les Bases de la convocatòria del IV Concurso d'Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015, amb la voluntad de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al nostre territori.

Amb aquesta finalitat, un any més, comptem amb el suport i col·laboració de la Càmera de Comerç d'Alcoi, l'Institut IDEAS, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'Empreses Innovadores d'Alcoi (CEEI) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat, totes elles compromeses amb l'Empreniment.

L'objectiu d'aquest concurs és premiar a empreses, projectes i iniciatives empresarials viables amb potencial generador d'ocupació així com els valors mediambientals i agroalimentaris d'aquests, potenciant el desenvolupament socioeconòmic de les comarques de l’Alcoià i El Comtat.

La dotació econòmica del concurs serà de 7.000 € a repartir en diferents modalitats i categories o subcategories:

Premi Empreses Emprenedores:
  • Millor empresa, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor empresa dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor empresa sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi Projecte Empresarial Emprenedor:
  • Millor projecte empresarial, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor projecte empresarial dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor projecte empresarial sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi “Emprenaventura” a la iniciativa i innovació.

Les sol·licituds poden presentar-se fins el proper divendres 27 de novembre de 2015 al Registre General de la Mancomunitat, sit al carrer Sant Mateu 3, així como al Registre General de qualsevol dels municipis conformants de la mateixa o canalitzar-se mitjançant les diferents institucions u organismes que actuen com a entitats col·laboradores, tal com s'estableix a les pròpies bases.

Es preveu l'avaluació de les sol·licituds presentades i proposta dels premiats per a mitjanss del mes de desembre.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat Màxima presencialitat
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.