IV Concurs Emprenedors

De la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat

IV concurs Emprenedors de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015.

[ 11/11/2015 ]

El passat 4 de novembre es publicaren al Boletí Oficial de la Província d'Alacant, les Bases de la convocatòria del IV Concurso d'Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat per a l'exercici 2015, amb la voluntad de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al nostre territori.

Amb aquesta finalitat, un any més, comptem amb el suport i col·laboració de la Càmera de Comerç d'Alcoi, l'Institut IDEAS, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'Empreses Innovadores d'Alcoi (CEEI) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat de L’Alcoià i el Comtat, totes elles compromeses amb l'Empreniment.

L'objectiu d'aquest concurs és premiar a empreses, projectes i iniciatives empresarials viables amb potencial generador d'ocupació així com els valors mediambientals i agroalimentaris d'aquests, potenciant el desenvolupament socioeconòmic de les comarques de l’Alcoià i El Comtat.

La dotació econòmica del concurs serà de 7.000 € a repartir en diferents modalitats i categories o subcategories:

Premi Empreses Emprenedores:
  • Millor empresa, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor empresa dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor empresa sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi Projecte Empresarial Emprenedor:
  • Millor projecte empresarial, independentment del sector de l'activitat.
  • Millor projecte empresarial dels sectors agrícola, forestal, ramader o agroalimentari.
  • Millor projecte empresarial sostenible, independentment del sector de l'activitat.
Premi “Emprenaventura” a la iniciativa i innovació.

Les sol·licituds poden presentar-se fins el proper divendres 27 de novembre de 2015 al Registre General de la Mancomunitat, sit al carrer Sant Mateu 3, així como al Registre General de qualsevol dels municipis conformants de la mateixa o canalitzar-se mitjançant les diferents institucions u organismes que actuen com a entitats col·laboradores, tal com s'estableix a les pròpies bases.

Es preveu l'avaluació de les sol·licituds presentades i proposta dels premiats per a mitjanss del mes de desembre.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.