El cor UPV a Benimarfull

Concert del cor de la UPV a Benimarfull

El diumenge 24 a les 19.30 h en l'Església Parroquial de Santa Ana de Benimarfull

[ 22/11/2013 ]

Amb motiu de la inauguració de la seu universitària de la UPV a la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat, el diumenge 24 de novembre a les 19.30 h el Cor de la Universitat Politècnica de València oferirà el concert d’Advent i Nadal.

S'interpretaran obres d'autors de diferents èpoques, com Ave Maria de Francisco Guerrero, un dels grans de la música sacra espanyola del Renaixement, Pedro Escobar… Compositors contemporanis com Eric Whitacre o Morten Lauridsen també estaran presents. El concert finalitzarà amb la interpretació de diferents nadales.

El dijous 21 de novembre a les 12 h el rector Francisco José Mora va inaugurar la seu universitària itinerant de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat a Benimarfull, en la qual la Universitat Politècnica de València desenvoluparà cursos i projectes a mesura, per a atendre les necessitats dels deu municipis que integren la Mancomunitat de l'Alcoià i El Comtat. A l'acte van assistir alcaldes i representants municipals i empresarials de les poblacions a les quals servirà.

L'obertura d'aquesta seu, la tercera del Campus d'Alcoi després de les de Banyeres de Mariola i Bocairent, respon al conveni signat en el seu moment entre la institució acadèmica i la Mancomunitat.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.