El cor UPV a Benimarfull

Concert del cor de la UPV a Benimarfull

El diumenge 24 a les 19.30 h en l'Església Parroquial de Santa Ana de Benimarfull

[ 22/11/2013 ]

Amb motiu de la inauguració de la seu universitària de la UPV a la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat, el diumenge 24 de novembre a les 19.30 h el Cor de la Universitat Politècnica de València oferirà el concert d’Advent i Nadal.

S'interpretaran obres d'autors de diferents èpoques, com Ave Maria de Francisco Guerrero, un dels grans de la música sacra espanyola del Renaixement, Pedro Escobar… Compositors contemporanis com Eric Whitacre o Morten Lauridsen també estaran presents. El concert finalitzarà amb la interpretació de diferents nadales.

El dijous 21 de novembre a les 12 h el rector Francisco José Mora va inaugurar la seu universitària itinerant de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat a Benimarfull, en la qual la Universitat Politècnica de València desenvoluparà cursos i projectes a mesura, per a atendre les necessitats dels deu municipis que integren la Mancomunitat de l'Alcoià i El Comtat. A l'acte van assistir alcaldes i representants municipals i empresarials de les poblacions a les quals servirà.

L'obertura d'aquesta seu, la tercera del Campus d'Alcoi després de les de Banyeres de Mariola i Bocairent, respon al conveni signat en el seu moment entre la institució acadèmica i la Mancomunitat.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.