El cor UPV a Benimarfull

Concert del cor de la UPV a Benimarfull

El diumenge 24 a les 19.30 h en l'Església Parroquial de Santa Ana de Benimarfull

[ 22/11/2013 ]

Amb motiu de la inauguració de la seu universitària de la UPV a la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat, el diumenge 24 de novembre a les 19.30 h el Cor de la Universitat Politècnica de València oferirà el concert d’Advent i Nadal.

S'interpretaran obres d'autors de diferents èpoques, com Ave Maria de Francisco Guerrero, un dels grans de la música sacra espanyola del Renaixement, Pedro Escobar… Compositors contemporanis com Eric Whitacre o Morten Lauridsen també estaran presents. El concert finalitzarà amb la interpretació de diferents nadales.

El dijous 21 de novembre a les 12 h el rector Francisco José Mora va inaugurar la seu universitària itinerant de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat a Benimarfull, en la qual la Universitat Politècnica de València desenvoluparà cursos i projectes a mesura, per a atendre les necessitats dels deu municipis que integren la Mancomunitat de l'Alcoià i El Comtat. A l'acte van assistir alcaldes i representants municipals i empresarials de les poblacions a les quals servirà.

L'obertura d'aquesta seu, la tercera del Campus d'Alcoi després de les de Banyeres de Mariola i Bocairent, respon al conveni signat en el seu moment entre la institució acadèmica i la Mancomunitat.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.