El cor UPV a Benimarfull

Concert del cor de la UPV a Benimarfull

El diumenge 24 a les 19.30 h en l'Església Parroquial de Santa Ana de Benimarfull

[ 22/11/2013 ]

Amb motiu de la inauguració de la seu universitària de la UPV a la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat, el diumenge 24 de novembre a les 19.30 h el Cor de la Universitat Politècnica de València oferirà el concert d’Advent i Nadal.

S'interpretaran obres d'autors de diferents èpoques, com Ave Maria de Francisco Guerrero, un dels grans de la música sacra espanyola del Renaixement, Pedro Escobar… Compositors contemporanis com Eric Whitacre o Morten Lauridsen també estaran presents. El concert finalitzarà amb la interpretació de diferents nadales.

El dijous 21 de novembre a les 12 h el rector Francisco José Mora va inaugurar la seu universitària itinerant de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat a Benimarfull, en la qual la Universitat Politècnica de València desenvoluparà cursos i projectes a mesura, per a atendre les necessitats dels deu municipis que integren la Mancomunitat de l'Alcoià i El Comtat. A l'acte van assistir alcaldes i representants municipals i empresarials de les poblacions a les quals servirà.

L'obertura d'aquesta seu, la tercera del Campus d'Alcoi després de les de Banyeres de Mariola i Bocairent, respon al conveni signat en el seu moment entre la institució acadèmica i la Mancomunitat.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.