El cor UPV a Benimarfull

Concert del cor de la UPV a Benimarfull

El diumenge 24 a les 19.30 h en l'Església Parroquial de Santa Ana de Benimarfull

[ 22/11/2013 ]

Amb motiu de la inauguració de la seu universitària de la UPV a la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat, el diumenge 24 de novembre a les 19.30 h el Cor de la Universitat Politècnica de València oferirà el concert d’Advent i Nadal.

S'interpretaran obres d'autors de diferents èpoques, com Ave Maria de Francisco Guerrero, un dels grans de la música sacra espanyola del Renaixement, Pedro Escobar… Compositors contemporanis com Eric Whitacre o Morten Lauridsen també estaran presents. El concert finalitzarà amb la interpretació de diferents nadales.

El dijous 21 de novembre a les 12 h el rector Francisco José Mora va inaugurar la seu universitària itinerant de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat a Benimarfull, en la qual la Universitat Politècnica de València desenvoluparà cursos i projectes a mesura, per a atendre les necessitats dels deu municipis que integren la Mancomunitat de l'Alcoià i El Comtat. A l'acte van assistir alcaldes i representants municipals i empresarials de les poblacions a les quals servirà.

L'obertura d'aquesta seu, la tercera del Campus d'Alcoi després de les de Banyeres de Mariola i Bocairent, respon al conveni signat en el seu moment entre la institució acadèmica i la Mancomunitat.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.