Les Seus Universitàries es reuneixen al Campus d'Alcoi

Regidors, tècnics i responsables de comunicació de Bocairent, Banyeres, L'Olleria, Mutxamel, Villena, Xàtiva i la Mancomunitat, han participat aquest matí en una jornada de treball que ha servit, entre altres coses, per a conèixer l'oferta d'activitats que es podrà desenvolupar aquest enguany en les Seus Universitàries.

[ 11/03/2016 ]
Demostració de realitat augmentada durant la visita de les seus universitàries

Al matí de l'11 de març va tenir lloc al campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) la jornada d'informació organitzada per la subdirecció de l'Àrea de Relacions amb l'Entorn per a donar a conèixer als responsables de les seus universitàries el catàleg d'activitats dissenyat per a enguany.

A l'acte, presentat per Pablo Díaz, subdirector de l'Àrea de Relacions amb l'Entorn del campus d’Alcoi de la UPV, han assistit regidors, tècnics municipals i responsables de comunicació de les diferents seus universitàries, els representants de Bocairent, Banyeres de Mariola, l'Olleria, Mutxamel, Villena, Xàtiva i de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat, han començat la jornada amb una visita a les instal·lacions del campus.

Activitats proposades per a les seus

L'oferta d'activitats està composta per quatre línies ben definides, que comprenen accions d’emprenedoria, formació, activitats culturals i centres formatius.

Podran impartir-se xarrades sobre l'oferta docent, sobre finançament, màrqueting o fiscalitat, també altres orientades a les habilitats socials o parlar en públic.

Tallers per a la generació d'idees, Elevator pich, eines I-Comerce, sobre xarxes socials, o ben formatius in Company”, on es comptarà amb l’empresariat de referència de cada àmbit geogràfic.

Cursos per a dissenyar peces i motles d'injecció de plàstic, en I-Comerce, de processos tèxtils, de productes cosmètics, de robòtica, d'ofimàtica, coaching, també sobre desenvolupament d'aplicacions per a dispositius mòbils, o sobre màrqueting i comunicació empresarial.

D'aquesta manera, cada seu podrà confeccionar un calendari d'activitats a mesura de les seues necessitats.

Activitats per a centres educatius

També s'han exposat les proposta d'activitats per als centres educatius establits en cadascuna de les seus, es realitzaran concursos, tallers, reptes, xarrades multinacionals, d’emprenedoria, de màrqueting i un llarg etcètera d'accions encaminades als més joves.

La cultura també serà protagonista

Exposicions del Fons Artístic i de les fundacions de la Universitat Politècnica de València , concerts a càrrec del Cor de la UPV, de grups musicals i activitats orientades a la Universitat Sènior, formaran part de la proposta cultural.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.