Campus d'Alcoi de la UPV

Les Seus Universitàries es reuneixen al Campus d'Alcoi

Regidors, tècnics i responsables de comunicació de Bocairent, Banyeres, L'Olleria, Mutxamel, Villena, Xàtiva i la Mancomunitat, han participat aquest matí en una jornada de treball que ha servit, entre altres coses, per a conèixer l'oferta d'activitats que es podrà desenvolupar aquest enguany en les Seus Universitàries.

[ 11/03/2016 ]
Demostració de realitat augmentada durant la visita de les seus universitàries

Al matí de l'11 de març va tenir lloc al campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) la jornada d'informació organitzada per la subdirecció de l'Àrea de Relacions amb l'Entorn per a donar a conèixer als responsables de les seus universitàries el catàleg d'activitats dissenyat per a enguany.

A l'acte, presentat per Pablo Díaz, subdirector de l'Àrea de Relacions amb l'Entorn del campus d’Alcoi de la UPV, han assistit regidors, tècnics municipals i responsables de comunicació de les diferents seus universitàries, els representants de Bocairent, Banyeres de Mariola, l'Olleria, Mutxamel, Villena, Xàtiva i de la Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat, han començat la jornada amb una visita a les instal·lacions del campus.

Activitats proposades per a les seus

L'oferta d'activitats està composta per quatre línies ben definides, que comprenen accions d’emprenedoria, formació, activitats culturals i centres formatius.

Podran impartir-se xarrades sobre l'oferta docent, sobre finançament, màrqueting o fiscalitat, també altres orientades a les habilitats socials o parlar en públic.

Tallers per a la generació d'idees, Elevator pich, eines I-Comerce, sobre xarxes socials, o ben formatius in Company”, on es comptarà amb l’empresariat de referència de cada àmbit geogràfic.

Cursos per a dissenyar peces i motles d'injecció de plàstic, en I-Comerce, de processos tèxtils, de productes cosmètics, de robòtica, d'ofimàtica, coaching, també sobre desenvolupament d'aplicacions per a dispositius mòbils, o sobre màrqueting i comunicació empresarial.

D'aquesta manera, cada seu podrà confeccionar un calendari d'activitats a mesura de les seues necessitats.

Activitats per a centres educatius

També s'han exposat les proposta d'activitats per als centres educatius establits en cadascuna de les seus, es realitzaran concursos, tallers, reptes, xarrades multinacionals, d’emprenedoria, de màrqueting i un llarg etcètera d'accions encaminades als més joves.

La cultura també serà protagonista

Exposicions del Fons Artístic i de les fundacions de la Universitat Politècnica de València , concerts a càrrec del Cor de la UPV, de grups musicals i activitats orientades a la Universitat Sènior, formaran part de la proposta cultural.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.