Conferència "Com funcionarà el cotxe del futur?"

A càrrec de Salvador Cardona Navarrete, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Salvador Cardona Navarrete, professor del Dpt. Química i Nuclear de la Universitat Politècnica de València Campus d'Alcoi.

[ 16/11/2013 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "¿Cómo funcionará el coche del futuro?" impartida el 15 de noviembre de 2013 por D. Salvador Cardona Navarrete, profesor del Dpto. Química y Nuclear de la Universitat Politècnica de València Campus de Alcoy, en el siguiente vídeo podrás verla.

El transporte por automóvil se encuentra ante un difícil reto que es necesario afrontar y resolver. La sociedad actual no puede permitirse durante mucho más tiempo esta tecnología si queremos dejar un planeta en condiciones a las generaciones futuras.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2013 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Bocairent, en concreto en la Sala Joan de Joanes.

Vídeo de la conferencia:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.