Conferència "Com funcionarà el cotxe del futur?"

A càrrec de Salvador Cardona Navarrete, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Salvador Cardona Navarrete, professor del Dpt. Química i Nuclear de la Universitat Politècnica de València Campus d'Alcoi.

[ 16/11/2013 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "¿Cómo funcionará el coche del futuro?" impartida el 15 de noviembre de 2013 por D. Salvador Cardona Navarrete, profesor del Dpto. Química y Nuclear de la Universitat Politècnica de València Campus de Alcoy, en el siguiente vídeo podrás verla.

El transporte por automóvil se encuentra ante un difícil reto que es necesario afrontar y resolver. La sociedad actual no puede permitirse durante mucho más tiempo esta tecnología si queremos dejar un planeta en condiciones a las generaciones futuras.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2013 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Bocairent, en concreto en la Sala Joan de Joanes.

Vídeo de la conferencia:

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.