Canviem Talent per Aliments

Una manera nova de solidaritzar-se amb els necessitats.

Una manera nova de solidaritzar-se amb els més necessitats.

[ 10/12/2013 ]

La Campanya “Canviem Talent per Aliments” organitzada pel Campus d’Alcoi de la UPV, consisteix en la celebració d'un curs de Màrqueting ONLINE destinat a alumnes i antics alumnes del campus. Els interessats abonaran la matrícula amb 20 kg. d'aliments no peribles, que l'organització lliurarà a Càrites.

La idea va partir de Pablo Baselice, Consultor de màrqueting online, especialitzat en SEO, professor col·laborador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV, qui serà l'encarregat d'impartir el curs. I de David Juárez Professor Titular d'Escola Universitària - UPV Campus d'Alcoi, Doctor en Enginyeria i Coordinador Programa Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV.

EEl curs se celebrarà els dies 20 i 21 de desembre i 10 i 11 de gener.

Per a més informació i inscripcions: info@macom.upv.es.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.