Canviem Talent per Aliments

Una manera nova de solidaritzar-se amb els necessitats.

Una manera nova de solidaritzar-se amb els més necessitats.

[ 10/12/2013 ]

La Campanya “Canviem Talent per Aliments” organitzada pel Campus d’Alcoi de la UPV, consisteix en la celebració d'un curs de Màrqueting ONLINE destinat a alumnes i antics alumnes del campus. Els interessats abonaran la matrícula amb 20 kg. d'aliments no peribles, que l'organització lliurarà a Càrites.

La idea va partir de Pablo Baselice, Consultor de màrqueting online, especialitzat en SEO, professor col·laborador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV, qui serà l'encarregat d'impartir el curs. I de David Juárez Professor Titular d'Escola Universitària - UPV Campus d'Alcoi, Doctor en Enginyeria i Coordinador Programa Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV.

EEl curs se celebrarà els dies 20 i 21 de desembre i 10 i 11 de gener.

Per a més informació i inscripcions: info@macom.upv.es.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.