Campus d'Alcoi de la UPV

Canviem Talent per Aliments

Una manera nova de solidaritzar-se amb els necessitats.

Una manera nova de solidaritzar-se amb els més necessitats.

[ 10/12/2013 ]

La Campanya “Canviem Talent per Aliments” organitzada pel Campus d’Alcoi de la UPV, consisteix en la celebració d'un curs de Màrqueting ONLINE destinat a alumnes i antics alumnes del campus. Els interessats abonaran la matrícula amb 20 kg. d'aliments no peribles, que l'organització lliurarà a Càrites.

La idea va partir de Pablo Baselice, Consultor de màrqueting online, especialitzat en SEO, professor col·laborador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV, qui serà l'encarregat d'impartir el curs. I de David Juárez Professor Titular d'Escola Universitària - UPV Campus d'Alcoi, Doctor en Enginyeria i Coordinador Programa Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV.

EEl curs se celebrarà els dies 20 i 21 de desembre i 10 i 11 de gener.

Per a més informació i inscripcions: info@macom.upv.es.

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.