Campus d'Alcoi de la UPV

Canviem Talent per Aliments

Una manera nova de solidaritzar-se amb els necessitats.

Una manera nova de solidaritzar-se amb els més necessitats.

[ 10/12/2013 ]

La Campanya “Canviem Talent per Aliments” organitzada pel Campus d’Alcoi de la UPV, consisteix en la celebració d'un curs de Màrqueting ONLINE destinat a alumnes i antics alumnes del campus. Els interessats abonaran la matrícula amb 20 kg. d'aliments no peribles, que l'organització lliurarà a Càrites.

La idea va partir de Pablo Baselice, Consultor de màrqueting online, especialitzat en SEO, professor col·laborador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV, qui serà l'encarregat d'impartir el curs. I de David Juárez Professor Titular d'Escola Universitària - UPV Campus d'Alcoi, Doctor en Enginyeria i Coordinador Programa Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV.

EEl curs se celebrarà els dies 20 i 21 de desembre i 10 i 11 de gener.

Per a més informació i inscripcions: info@macom.upv.es.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.