Campus d'Alcoi de la UPV

Canviem Talent per Aliments

Una manera nova de solidaritzar-se amb els necessitats.

Una manera nova de solidaritzar-se amb els més necessitats.

[ 10/12/2013 ]

La Campanya “Canviem Talent per Aliments” organitzada pel Campus d’Alcoi de la UPV, consisteix en la celebració d'un curs de Màrqueting ONLINE destinat a alumnes i antics alumnes del campus. Els interessats abonaran la matrícula amb 20 kg. d'aliments no peribles, que l'organització lliurarà a Càrites.

La idea va partir de Pablo Baselice, Consultor de màrqueting online, especialitzat en SEO, professor col·laborador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV, qui serà l'encarregat d'impartir el curs. I de David Juárez Professor Titular d'Escola Universitària - UPV Campus d'Alcoi, Doctor en Enginyeria i Coordinador Programa Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV.

EEl curs se celebrarà els dies 20 i 21 de desembre i 10 i 11 de gener.

Per a més informació i inscripcions: info@macom.upv.es.

Obertura Universitat Sènior 2018/19 Obertura Universitat Sènior 2018/19
Les classes començaran el pròxim 24 de setembre.
Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.