campus d'Alcoi

Canviem Talent per Aliments

Una manera nova de solidaritzar-se amb els necessitats.

Una manera nova de solidaritzar-se amb els més necessitats.

[ 10/12/2013 ]

La Campanya “Canviem Talent per Aliments” organitzada pel Campus d’Alcoi de la UPV, consisteix en la celebració d'un curs de Màrqueting ONLINE destinat a alumnes i antics alumnes del campus. Els interessats abonaran la matrícula amb 20 kg. d'aliments no peribles, que l'organització lliurarà a Càrites.

La idea va partir de Pablo Baselice, Consultor de màrqueting online, especialitzat en SEO, professor col·laborador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV, qui serà l'encarregat d'impartir el curs. I de David Juárez Professor Titular d'Escola Universitària - UPV Campus d'Alcoi, Doctor en Enginyeria i Coordinador Programa Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial per la UPV.

EEl curs se celebrarà els dies 20 i 21 de desembre i 10 i 11 de gener.

Per a més informació i inscripcions: info@macom.upv.es.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Parc Científic de les Comarques Centrals Parc Científic de les Comarques Centrals
El Campus d'Alcoi de la UPV el posarà en marxa aquest mateix curs.
Programa POLISABIO Programa POLISABIO
Concedits 3 projectes als investigadors Ángel Juan, Elena Pérez i Lucía Capablanca.
IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials
Investigadors del CIGIP s'integren en el consorci AIDEAS.
Maleta de la Innovació 4.0 Maleta de la Innovació 4.0
Presentada al estudiants de l'IES Serra Mariola de Muro.
Universitat Sènior Campus d'Alcoi Universitat Sènior Campus d'Alcoi
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2022/2023.
Jornades portes obertes UPV 2023 Jornades portes obertes UPV 2023
Oberta la inscripció dels centres.
X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors
Presenta la teua idea fins el 17 de febrer de 2023.