Conferència "La vida dels nombres"

A càrrec de Marcelino Llopis Pascual, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Marcelino Llopis Pascual, catedràtic d'Escola Universitària en el Departament de Matemàtica Aplicada, en la Universitat Politècnica de València Campus d'Alcoi.

[ 23/11/2013 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "La vida de los números" impartida el 22 de noviembre de 2013 por D. Marcelino Llopis Pascual, catedrático de Escuela Universitaria en el Departamento de Matemática Aplicada, en la Universitat Politècnica de València Campus de Alcoy.

Los números son conceptos básicos en nuestra cultura. Sería difícil concebir nuestra sociedad sin la existencia de los números. Pero no ha sido siempre así. Los números, son un concepto abstracto que utilizamos cotidianamente para representar cantidades y ordenaciones; nos permiten hacer cálculos, valorar y comparar. El concepto de número, los símbolos utilizados para representarlos, sus aplicaciones, han ido cambiado en paralelo a la evolución de la humanidad. En esta conferencia proponemos un viaje acompañando a los números a los largo de su vida: La Vida de los Números.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2013 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.