Conferència "La vida dels nombres"

A càrrec de Marcelino Llopis Pascual, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Marcelino Llopis Pascual, catedràtic d'Escola Universitària en el Departament de Matemàtica Aplicada, en la Universitat Politècnica de València Campus d'Alcoi.

[ 23/11/2013 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "La vida de los números" impartida el 22 de noviembre de 2013 por D. Marcelino Llopis Pascual, catedrático de Escuela Universitaria en el Departamento de Matemática Aplicada, en la Universitat Politècnica de València Campus de Alcoy.

Los números son conceptos básicos en nuestra cultura. Sería difícil concebir nuestra sociedad sin la existencia de los números. Pero no ha sido siempre así. Los números, son un concepto abstracto que utilizamos cotidianamente para representar cantidades y ordenaciones; nos permiten hacer cálculos, valorar y comparar. El concepto de número, los símbolos utilizados para representarlos, sus aplicaciones, han ido cambiado en paralelo a la evolución de la humanidad. En esta conferencia proponemos un viaje acompañando a los números a los largo de su vida: La Vida de los Números.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2013 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.