Conferència "Saps el que menges? Secrets i impactes del sistema agroalimentari"

A càrrec de Pau Miró Martínez, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Pau Miró Martínez, professor del Departament d'Estadística i Recerca Operativa del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 14/11/2014 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "¿Sabes lo que comes? Secretos e impactos del sistema agroalimentario" impartida el 13 de noviembre de 2014 por D. Pau Miró Martínez, profesor del Dpto. de Estadística e Investigación Operativa del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València, en el siguiente vídeo podrás verla.

En esta charla se reflexiona sobre la alimentación y sobre la forma en que se producen los alimentos actualmente. Se hace un repaso y una crítica a los distintos instrumentos que utiliza el sistema agroalimentario: acaparamiento de tierras, petroquímicos, transgénicos, grandes distribuidoras, geoingeniería, especulación alimentaria…. Desde la producción de alimentos, a su distribución y comercialización hasta el descarte, nos cuestionaremos sobre la incidencia que esta forma de conseguir los alimentos tiene, y cómo afecta a nuestra salud, al medioambiente y a la economía. Se expondrán las alternativas al actual sistema y se hablará sobre la necesidad de recuperar la Soberanía Alimentaria de los pueblos como solución para acabar con el hambre en el mundo.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2014 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat Màxima presencialitat
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.