Conferència "La ciència de l'aigua"

A càrrec de Jaime Lora, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Jaime Lora, catedràtic d'Enginyeria Química i professor del Dpt. d'Enginyeria Química i Nuclear de la Universitat Politècnica de València. Campus d’Alcoi.

[ 20/11/2015 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "La ciencia del agua" impartida el 19 de noviembre de 2015 por D. Jaime Lora, catedrático de Ingeniería Química y profesor del Dpto. de Ingeniería Química y Nuclear del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València, en el siguiente vídeo podrás verla.

Nadie duda de la importancia que tiene el agua para el planeta y la vida. Lo que es insoslayable es la fuerte vinculación con la ciudad y con el territorio. ¿Cómo llega a nuestras manos? ¿Qué hacemos con ella? ¿Por qué es tan valiosa y es fuente continua de conflictos? El agua es vida, está llena de vida, los organismos que viven en ella nos informan de su calidad, y es que la salud de los ríos y los lagos es una indicación clara de nuestra salud como sociedad.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2015 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.