Conferència "La ciència de l'aigua"

A càrrec de Jaime Lora, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Jaime Lora, catedràtic d'Enginyeria Química i professor del Dpt. d'Enginyeria Química i Nuclear de la Universitat Politècnica de València. Campus d’Alcoi.

[ 20/11/2015 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "La ciencia del agua" impartida el 19 de noviembre de 2015 por D. Jaime Lora, catedrático de Ingeniería Química y profesor del Dpto. de Ingeniería Química y Nuclear del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València, en el siguiente vídeo podrás verla.

Nadie duda de la importancia que tiene el agua para el planeta y la vida. Lo que es insoslayable es la fuerte vinculación con la ciudad y con el territorio. ¿Cómo llega a nuestras manos? ¿Qué hacemos con ella? ¿Por qué es tan valiosa y es fuente continua de conflictos? El agua es vida, está llena de vida, los organismos que viven en ella nos informan de su calidad, y es que la salud de los ríos y los lagos es una indicación clara de nuestra salud como sociedad.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2015 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.