Conferència "La ciència de l'aigua"

A càrrec de Jaime Lora, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Jaime Lora, catedràtic d'Enginyeria Química i professor del Dpt. d'Enginyeria Química i Nuclear de la Universitat Politècnica de València. Campus d’Alcoi.

[ 20/11/2015 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "La ciencia del agua" impartida el 19 de noviembre de 2015 por D. Jaime Lora, catedrático de Ingeniería Química y profesor del Dpto. de Ingeniería Química y Nuclear del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València, en el siguiente vídeo podrás verla.

Nadie duda de la importancia que tiene el agua para el planeta y la vida. Lo que es insoslayable es la fuerte vinculación con la ciudad y con el territorio. ¿Cómo llega a nuestras manos? ¿Qué hacemos con ella? ¿Por qué es tan valiosa y es fuente continua de conflictos? El agua es vida, está llena de vida, los organismos que viven en ella nos informan de su calidad, y es que la salud de los ríos y los lagos es una indicación clara de nuestra salud como sociedad.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2015 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.