Conferència "La ciència de l'aigua"

A càrrec de Jaime Lora, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Jaime Lora, catedràtic d'Enginyeria Química i professor del Dpt. d'Enginyeria Química i Nuclear de la Universitat Politècnica de València. Campus d’Alcoi.

[ 20/11/2015 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "La ciencia del agua" impartida el 19 de noviembre de 2015 por D. Jaime Lora, catedrático de Ingeniería Química y profesor del Dpto. de Ingeniería Química y Nuclear del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València, en el siguiente vídeo podrás verla.

Nadie duda de la importancia que tiene el agua para el planeta y la vida. Lo que es insoslayable es la fuerte vinculación con la ciudad y con el territorio. ¿Cómo llega a nuestras manos? ¿Qué hacemos con ella? ¿Por qué es tan valiosa y es fuente continua de conflictos? El agua es vida, está llena de vida, los organismos que viven en ella nos informan de su calidad, y es que la salud de los ríos y los lagos es una indicación clara de nuestra salud como sociedad.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2015 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat Màxima presencialitat
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.