Universitat Politčcnica de Valčncia

Inici UPV Alcoi :: Seus universitāries

Seu universitāria L’Olleria i la Vall d’Albaida

Inaugurada al juliol del 2014 pel rector de la UPV Francisco Mora Más, la directora del Campus d'Alcoi Georgina Blanes,la Sotsdirectora General d'Universitats, Estudis Superiors i Cičncia Ángeles Pellicer Lloret i l'alcalde de l'Olleria José Vidal Oltra.

També van assistir a l'acte la Corporaciķ Municipal, alcaldes en representaciķ de la **Mancomunitat de **Municipis de la Vall d'Albaida i de la **Mancomunitat de L'Alcoiā i El Comtat, així com representes empresarials, d'entitats financeres i d'associacions socials de la comarca. L'acte va donar comenįament amb la recepciķ d'autoritats en el Consistori Municipal i la corresponent signatura en el Llibre d'Honor per part del Sr. Rector de la UPV, visitant a continuaciķ les instalˇlacions municipals.

Acte d’inauguraciķ de la Seu Universitāria de l’Olleria
Notícies Fotogrāfies Activitats