Vine al concert de Verdcel amb l’SPNL

3 de novembre, a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi. "De plantes, talaies i cims (i una aroma)".

[ 24/10/2017 ]
Alfons Olmo

VerdCel presenta el divendres 3 de novembre a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi "De plantes, talaies i cims (i una aroma)", noves cançons en disc i en directe on l'element protagonista és 'terra'. Un treball d'arrels endins i fruits enfora.

Alfons Olmo, des d'una cançó actual, estén els braços als orígens de músiques mediterrànies, andines, afroamericanes... El disc es pregunta sobre l’existència i respon agafant la vida a grapats. Simbòlicament parla de conrear, allò que ens humanitza i que compartit multiplica l’efecte. La crítica dona pas a construir alternatives, posar-hi nous fonaments.

A banda de l'equip habitual, Alfons ha comptat amb Carles Dénia, un gran aliat per donar forma a este repte de contingut i música; capes macerades que cristal·litzen en sonoritats modernes.

L'àlbum nou conté a més a més un llibre que s'erigeix com un treball plàstic i literari en paral·lel al disc. 150 pàgines a color, amb il·lustracions, poesia, prosa i assaig que s'entrellacen amb les 14 cançons del CD; les amplia, les desdobla, les contextualitza, les explica, ho engrandeix.

Passa a partir del 24 d’octubre per l’SPNL a la UPV Alcoi i podràs recollir fins a 2 entrades per carnet UPV (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

Horaris i localització de l’SPNL

Campus d’Alcoi. Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos):d’11 a 13 h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18.30 h (dilluns i dimecres).

Benvinguts al vostre món. No us perdeu aquest gran concert amb univers propi.

Videoclip Andreu i el jardilet - VerdCel. De plantes, talaies i cims:

La Universidad española en cifras La Universidad española en cifras
El rendimiento académico crece un 37% en la UPV con el Plan Bolonia.
46 participantes en el Hash Code 2020 46 participantes en el Hash Code 2020
El Campus de Alcoy de la UPV volvió a ser un 'hub' en el Hash Code.
Jornada sobre Docencia Inversa Jornada sobre Docencia Inversa
Modo de trabajo basado en los resultados de aprendizaje.
First Lego League en el Campus de Alcoy First Lego League en el Campus de Alcoy
Participaron más de 200 jóvenes organizados en 24 equipos.
VIII edición del Concurso de Robótica Móvil VIII edición del Concurso de Robótica Móvil
Organizado por el GROMEP, contó con un 20% más de participación.
Reunión objetivos prácticas de empresa Reunión objetivos prácticas de empresa
Tuvo lugar en el Campus de Alcoy de la UPV.
IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’ IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’
Han participado 242 alumnos de 13 centros.