Vine al concert de Verdcel amb l’SPNL

3 de novembre, a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi. "De plantes, talaies i cims (i una aroma)".

[ 24/10/2017 ]
Alfons Olmo

VerdCel presenta el divendres 3 de novembre a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi "De plantes, talaies i cims (i una aroma)", noves cançons en disc i en directe on l'element protagonista és 'terra'. Un treball d'arrels endins i fruits enfora.

Alfons Olmo, des d'una cançó actual, estén els braços als orígens de músiques mediterrànies, andines, afroamericanes... El disc es pregunta sobre l’existència i respon agafant la vida a grapats. Simbòlicament parla de conrear, allò que ens humanitza i que compartit multiplica l’efecte. La crítica dona pas a construir alternatives, posar-hi nous fonaments.

A banda de l'equip habitual, Alfons ha comptat amb Carles Dénia, un gran aliat per donar forma a este repte de contingut i música; capes macerades que cristal·litzen en sonoritats modernes.

L'àlbum nou conté a més a més un llibre que s'erigeix com un treball plàstic i literari en paral·lel al disc. 150 pàgines a color, amb il·lustracions, poesia, prosa i assaig que s'entrellacen amb les 14 cançons del CD; les amplia, les desdobla, les contextualitza, les explica, ho engrandeix.

Passa a partir del 24 d’octubre per l’SPNL a la UPV Alcoi i podràs recollir fins a 2 entrades per carnet UPV (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

Horaris i localització de l’SPNL

Campus d’Alcoi. Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos):d’11 a 13 h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18.30 h (dilluns i dimecres).

Benvinguts al vostre món. No us perdeu aquest gran concert amb univers propi.

Videoclip Andreu i el jardilet - VerdCel. De plantes, talaies i cims:

Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy
Conoció de primera mano la historia que envuelve el campus.
Acto de Apertura del curso 2019/2020 Acto de Apertura del curso 2019/2020
La conferencia inaugural fue impartida por Dña. Rosa Puchades Pla.
El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina
Del 1 al 3, el Campus de Alcoy de la UPV estuvo presente en la Fira Tots Sants de Cocentaina..
La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo
Según el Young Universities Nature Index 2019.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.