XIX Jornada de Sociolingüística

XIX Jornada de Sociolingüística d’Alcoi. Tenim una llengua invisible?

[ 28/02/2014 ]

El pròxim dissabte 29 de març es celebrarà al Campus d’Alcoi de la UPV la XIX Jornada de Sociolingüística d’Alcoi.

L’objectiu de la jornada és analitzar i debatre sobre l’ús del valencià en els àmbits on encara no ha accedit amb certa normalitat o és clarament insuficient, com poden ser els següents: la justícia, els registres de la propietat, les notaries, els cossos de seguretat (guàrdia civil, policia nacional, exèrcit...), etc., i entre els quals es pot incloure l’absència de mitjans de comunicació autonòmics arran del tancament recent de la RTVV.

El programa inclou la participació d’experts relacionats amb aquests àmbits, una exposició, la presentació del documental Nosaltres els valencians i un monòleg a càrrec de l’actriu Rosanna Espinós.

Podeu inscriure-us en línia fins al 26 de març.

Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy
Conoció de primera mano la historia que envuelve el campus.
Acto de Apertura del curso 2019/2020 Acto de Apertura del curso 2019/2020
La conferencia inaugural fue impartida por Dña. Rosa Puchades Pla.
El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina
Del 1 al 3, el Campus de Alcoy de la UPV estuvo presente en la Fira Tots Sants de Cocentaina..
La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo
Según el Young Universities Nature Index 2019.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.