Setmana per la Llengua 2014

Del 8 al 14 de maig al Campus d'Alcoi.

[ 17/04/2014 ]

Del 8 al 14 de maig es celebrarà la Setmana de la Llengua 2014 amb diversos actes al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

El dijous 8, hi haurà l'actuació dels alcoians Jordi Gil & Munchaüsen Band. Tindrà lloc a les 20h a la Cafeteria del Campus.

Com els darrers anys, també hi haurà una lectura col·lectiva de poemes a càrrec de la Universitat Sènior UPV del Campus d'Alcoi, en una de les experiències gratificants que aquest col·lectiu porten a terme i que enguany faran el divendres 9. Tindrà lloc a les 17h al Salò de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. Es llegiran textos de Joan Valls, Vicent Andrés Estellés, Ferran Torrent, Enric Valor, Raimon, Silvestre Vilaplana, Montserrat Roig, Isabel Clara Simó, Joan Fuster, Francesc Bernacer i Miquel Martí i Pol entre d'altres.

El dimarts 13 es celebrarà un taller de doblatge multilingüe, prevista com una pràctica interactiva sobre textos i seqüències cinematogràfiques, dibuixos animats i documentals, a càrrec de Francesc Fenollosa i Ten (actor, doblador i director de doblatge), que s'ha convertit en un dels tallers més sol·licitats relacionats amb la promoció de la llengua. Tindrà lloc a les 18h al Salò de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. Les places per a aquest taller seran assignades per ordre d'inscripció al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, situat a la 2a planta de l'edifici de Ferràndiz.

El dimecres 14, tindrà lloc l'actuació d'Andreu Valor, que presentarà el disc "Malgrat la pluja". Valor, amb tres discos publicats, és un dels exponents més sòlids de la cançó d'autor valenciana. L'actuació serà a les 20h a la Cafeteria del Campus.

Als altres campus de la UPV també es celebren actes, consulta'ls al programa.

Los estudiantes vuelven al campus Los estudiantes vuelven al campus
Alumnos de segundo, tercero y cuarto curso de grados y dobles grados.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politécnica española con mayor impacto científico.
ARWU 2020 ARWU 2020
El ranking de Shanghái consolida a la UPV como mejor politécnica de España.
Excelencia y vocación internacional Excelencia y vocación internacional
La UPV, top 5 nacional y líder de la Comunidad en Horizon 2020.
Pabellón deportivo convertido en aula Pabellón deportivo convertido en aula
A partir del curso 2020/2021, contará con un aforo máximo de 330 estudiantes.
Lo primero es LoPrimero Lo primero es LoPrimero
¿Eres alumno preuniversitario y quieres estudiar el curso que viene en el Campus de Alcoy de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.