Setmana per la Llengua 2014

Del 8 al 14 de maig al Campus d'Alcoi.

[ 17/04/2014 ]

Del 8 al 14 de maig es celebrarà la Setmana de la Llengua 2014 amb diversos actes al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

El dijous 8, hi haurà l'actuació dels alcoians Jordi Gil & Munchaüsen Band. Tindrà lloc a les 20h a la Cafeteria del Campus.

Com els darrers anys, també hi haurà una lectura col·lectiva de poemes a càrrec de la Universitat Sènior UPV del Campus d'Alcoi, en una de les experiències gratificants que aquest col·lectiu porten a terme i que enguany faran el divendres 9. Tindrà lloc a les 17h al Salò de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. Es llegiran textos de Joan Valls, Vicent Andrés Estellés, Ferran Torrent, Enric Valor, Raimon, Silvestre Vilaplana, Montserrat Roig, Isabel Clara Simó, Joan Fuster, Francesc Bernacer i Miquel Martí i Pol entre d'altres.

El dimarts 13 es celebrarà un taller de doblatge multilingüe, prevista com una pràctica interactiva sobre textos i seqüències cinematogràfiques, dibuixos animats i documentals, a càrrec de Francesc Fenollosa i Ten (actor, doblador i director de doblatge), que s'ha convertit en un dels tallers més sol·licitats relacionats amb la promoció de la llengua. Tindrà lloc a les 18h al Salò de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. Les places per a aquest taller seran assignades per ordre d'inscripció al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, situat a la 2a planta de l'edifici de Ferràndiz.

El dimecres 14, tindrà lloc l'actuació d'Andreu Valor, que presentarà el disc "Malgrat la pluja". Valor, amb tres discos publicats, és un dels exponents més sòlids de la cançó d'autor valenciana. L'actuació serà a les 20h a la Cafeteria del Campus.

Als altres campus de la UPV també es celebren actes, consulta'ls al programa.

Jornada sobre Docencia Inversa Jornada sobre Docencia Inversa
Modo de trabajo basado en los resultados de aprendizaje.
First Lego League en el Campus de Alcoy First Lego League en el Campus de Alcoy
Participaron más de 200 jóvenes organizados en 24 equipos.
VIII edición del Concurso de Robótica Móvil VIII edición del Concurso de Robótica Móvil
Organizado por el GROMEP, contó con un 20% más de participación.
Reunión objetivos prácticas de empresa Reunión objetivos prácticas de empresa
Tuvo lugar en el Campus de Alcoy de la UPV.
IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’ IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’
Han participado 242 alumnos de 13 centros.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para familias y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.
Camino de la huella cero de carbono en 2050 Camino de la huella cero de carbono en 2050
La UPV reduce en más de un millón de euros su factura eléctrica en un año.