Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2

Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.

Ja està en marxa la nova edició dels cursos massius oberts gratuïts de la UPV. Apunta-t'hi i aprèn de la manera més còmoda.

[ 16/09/2020 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, en mode síncron i per mitjà de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següent:

El destinataris són totes aquelles persones que hi estiguen interessades.

Forma d’aprenentatge: amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos: en mode síncron, des del 14 de setembre fins al 9 de novembre.

Continguts dels cursos: cada curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu.

Calendari:

• Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitza els fòrums, des del 14 de setembre fins al 9 de novembre.
  • Curs en mode autònom: en acabar el curs en mode síncron l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

En acabar els cursos, no s’obté cap credencial.

Inscripció en línia

Smart Campus Smart Campus
TFG de la estudiante de ADE Ainoa Mataix.
Acto de apertura de curso académico 20/21 Acto de apertura de curso académico 20/21
Nuria Oliver, ha sido la encargada de impartir la conferencia inaugural.
Premios Reto SEAT Textile Challenge 2020 Premios Reto SEAT Textile Challenge 2020
Organizado por la Cátedra AITEX-UPV.
Semana de la Ciencia 2020 Semana de la Ciencia 2020
Las conferencias se celebrarán del 16 al 20 de noviembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus de Alcoy de la UPV participa en uno de estos programas.
Cátedra del Sector Textil UPV Cátedra del Sector Textil UPV
El convenio creado pretende mejorar la competitividad y modernizar las pymes del sector textil.
Clases al aire libre Clases al aire libre
De la asignatura optativa 'Cooperación para el Desarrollo'.