Pla estratègic del campus

La nova direcció del Campus d'Alcoi de la UPV presenta al conseller Rafael Climent el seu pla estratègic per als pròxims 4 anys.

[ 11/04/2021 ]

Reunió de treball entre el conseller d'Economia Sostenible, Rafael Climent, la directora general de l'IVACE, Julia Company i part de l'equip directiu del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), comandat pel seu director, Pau Bernabéu. En el transcurs de la trobada, Bernabéu ha exposat les línies generals del Pla Estratègic del centre per als pròxims anys i han acordat iniciar un contacte continuat i intens entre Universitat i Generalitat per a tractar, principalment, el creixement del Campus, la transferència de coneixement i tecnologia al teixit productiu de les Comarques Centrals i -de la mà de l'IVACE- la posada en marxa de projectes relacionats amb la Innovació i que podrien desembocar en la posada en marxa d'una extensió de la Ciutat Politècnica de la Innovació (HUBTEC. Innovació oberta) al Campus d'Alcoi de la UPV.

Climent i Company han considerat de gran interés el citat Pla Estratègic i s'han compromés a treballar immediatament en la posada en marxa d'aquests projectes.

Climent ha valorat molt positivament la nova orientació del Campus d'Alcoi, dirigida a convertir-se en el campus industrial de les Comarques Centrals i a plantejar tot tipus d'accions en les quals l'Empresa sempre estiga vinculada al Campus sense que es perda de vista la demanda de professionals específics, així com les necessitats formatives de l'alumnat.

El conseller i la DG de l'IVACE han conegut de primera mà el pla de creixement del Campus pel que respecta a infraestructures, i també el d'estudi d'implantació de nous graus relacionats amb l'Economia Circular, energies renovables, Biotextils, Bioinformàtica, etc.

La comunicació entre totes dues entitats serà fluida i constant, i es treballarà en torna a aquestes línies de col·laboració:

• Transferència de Coneixement, Tecnologia, Innovació i generant valor (Micro-projectes concertats publique-privats, Doctorat Industrial).
  • Emprenedoria i Innovació: (Planter d'idees TFG_TFM multidisciplinàries, HUB-TEC).
  • Ocupació-Capital relacional amb visió 360° (portal de carreres professionals orientat a facilitar la interacció entre alumnes, egressats, ocupadors).
  • Transformació dels Sectors productius (Adaptació a la Digitalització i Indústria 4.0).
  • Transformació Energètica (des-carbonització, Sostenibilitat i l'economia circular).
  • Cooperació per a l'obtenció d'ajudes, suport en altres Conselleries i accedir a Fons Europeus.

Cicle de Cinema Científic a la UPV Cicle de Cinema Científic a la UPV
2, 9 i 16 de juny a la Sala de l'IVAM CADA Alcoi.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El rànquing QS situa la UPV entre les 10 millors d'Espanya i la millor de la Comunitat Valenciana.
Nou equip de govern Nou equip de govern
10 vicerectors i vicerectores, un director delegat, el cap del gabinet i el secretari general l'acompanyen des d'avui.
IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors.
Activitats Setmana de la Ciència Activitats Setmana de la Ciència
Coneix totes les iniciatives que s'estan duent a terme.
Revista JARTE - Articles in press Revista JARTE - Articles in press
Articles that have been accepted for publication in JARTE and copyedited.
Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals
Convocatòria University Junior International Entrepreneurs.