Visita de la Delegació d'Alumnes UPV

La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.

[ 03/05/2021 ]

El Campus d'Alcoi de la UPV ha rebut la visita de part de la delegació central d'alumnes de la UPV. Han pogut conèixer les instal·lacions del campus i han mantingut una reunió amb el director de l'EPSA, Pau Bernabeu.

Víctor Pittaluga Pérez, delegat d'Alumnes de la UPV; Lea Olcina, Coordinadora d'externes; i Juan Pablo Ortiz Gómez, Secretari, han pogut comprovar de primera mà la gran labor que realitza l Delegació e Estudiants de l'EPSA, que està encapçalada actualment per Aarón Ramón Torrens.

Cicle de Cinema Científic a la UPV Cicle de Cinema Científic a la UPV
2, 9 i 16 de juny a la Sala de l'IVAM CADA Alcoi.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El rànquing QS situa la UPV entre les 10 millors d'Espanya i la millor de la Comunitat Valenciana.
Nou equip de govern Nou equip de govern
10 vicerectors i vicerectores, un director delegat, el cap del gabinet i el secretari general l'acompanyen des d'avui.
IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors.
Activitats Setmana de la Ciència Activitats Setmana de la Ciència
Coneix totes les iniciatives que s'estan duent a terme.
Revista JARTE - Articles in press Revista JARTE - Articles in press
Articles that have been accepted for publication in JARTE and copyedited.
Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals
Convocatòria University Junior International Entrepreneurs.