Conferència "La ciència de l'aigua"

A càrrec de Jaime Lora, professor del Campus d'Alcoi.

A càrrec de Jaime Lora, catedràtic d'Enginyeria Química i professor del Dpt. d'Enginyeria Química i Nuclear de la Universitat Politècnica de València. Campus d’Alcoi.

[ 20/11/2015 ]

Si no pudiste acudir a la conferencia "La ciencia del agua" impartida el 19 de noviembre de 2015 por D. Jaime Lora, catedrático de Ingeniería Química y profesor del Dpto. de Ingeniería Química y Nuclear del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València, en el siguiente vídeo podrás verla.

Nadie duda de la importancia que tiene el agua para el planeta y la vida. Lo que es insoslayable es la fuerte vinculación con la ciudad y con el territorio. ¿Cómo llega a nuestras manos? ¿Qué hacemos con ella? ¿Por qué es tan valiosa y es fuente continua de conflictos? El agua es vida, está llena de vida, los organismos que viven en ella nos informan de su calidad, y es que la salud de los ríos y los lagos es una indicación clara de nuestra salud como sociedad.

La conferencia se engloba dentro de las actividades de la Semana de la Ciencia 2015 organizada por el Campus de Alcoy de la UPV y tuvo lugar en la Sede Universitaria de Banyeres de Mariola, en concreto en la Casa de la Cultura.

Vídeo de la conferencia:

Cicle de Cinema Científic a la UPV Cicle de Cinema Científic a la UPV
2, 9 i 16 de juny a la Sala de l'IVAM CADA Alcoi.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El rànquing QS situa la UPV entre les 10 millors d'Espanya i la millor de la Comunitat Valenciana.
Nou equip de govern Nou equip de govern
10 vicerectors i vicerectores, un director delegat, el cap del gabinet i el secretari general l'acompanyen des d'avui.
IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors.
Activitats Setmana de la Ciència Activitats Setmana de la Ciència
Coneix totes les iniciatives que s'estan duent a terme.
Revista JARTE - Articles in press Revista JARTE - Articles in press
Articles that have been accepted for publication in JARTE and copyedited.
Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals
Convocatòria University Junior International Entrepreneurs.